Pliante

0

11 comments:

mana said...

am o colecție de calendare acasă- de la toate partidele :) 

Sefu' said...

 si le utilizezi cumva? :DDDDDDDDDDDDD

mana said...

să le utilizez? nu, ce aș putea face cu calendarele celea?
am calendar la mobil așa că nu am nevoie de propaganda lor....
sper că nu ai înțeles ceva greșit..... 

Sefu' said...

 ia mai uite o data la poza si reciteste ce am scris anterior :))

mana said...

eu sunt o fire atentă la orice! așa că am observat la ce te-ai referit... eu la altceva mă gândeam...în fine, nu mai contează :P

Sefu' said...

 ok, draga :)

Sefu' said...

 ș vopșă! ian nu ni ti înerva, mă rog! :-/

mana said...

.........
eu mă enervez rar dar bine.... :P
acum sunt foarte calmă :)
am impresia ca tu te "infierbinti" :))
 

Sefu' said...

 ghaaaaa! am calduri ))))))

mana said...

ha-ha-ha!!!!!!!!!!!!!
ma faci sa râd :))
gheață ai la frigider, nu? problema e rezolvată :p :)
 

annitu said...

 X_X =)))

Post a Comment