Valuta

ca replica la postul asta
0

14 comments:

mana said...

:DDDDDDD
photoshop?

Sefu' said...

ba nu. valiuta oficiala a Botswanei :))

mana said...

omg O_o!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
pe bune? :)))

Sefu' said...

pai uite pe google: valuta Botswana. sa fi fost photoshop ce sens avea?

mana said...

eh...dap tu mă crezi foarte "grea" la minte......eu nici măcar nu știu cum arată un notebook dar tu îmi vorbești de google.....fii serios!

Sefu' said...

hm, nu stii ce inseamna google? iata solutia: cauta pe google :))

mana said...

și tu oferi soluții, ești rudă cu Dodon? :P

Sefu' said...

nu divulg relatiile de rudenie, voi fi acuzat de partizanat politic. cauta pe "google atotstiutorul " arborele genealogic a lui Dodon, poate ma gasesti :)))))))))))

mana said...

:DDDD
:PP aha, Dodonistule!! :P :)) (punch)
..........mi-e somn(yawn) și dacă ești din ăia cu maiouri roșii ap nu mai vb eu cu tine :P

Sefu' said...

(facepalm) (trollface)

GINGER&SWAGA said...

Anunț la o receție a unei cooperative agricole din Botswana :
Temporar este suspendată colectarea bananelor de la agricultori din motiv că nu avem nici o pulă.
ADMINISTRAȚIA

Sefu' said...

GINGER&SWAGA, bai, sincer am ras in hohote :DDDDDDDDDD
Chiar e tare!!!

GINGER&SWAGA said...

Nu am nici un dubiu - așa e moldoveanul nostru:se tot rîde de nevoia altuia,da ei ,sărmanii, nu au cu ce face cumpărături:tot mănîmcă numai banane,de-i arde jigul...
În fiecare dimineață,venind la lucru tot îmi spun:Masta,today mee not chop-chop notingh.
Scot din buzunar niște bani și le dau cîte o pulă pentru fiecare - să-și îndulcească cît de puțin viața.Norocul lor că buzunarul are găuri...

Sefu' said...

Inca un "piati s pliusom" :))

Post a Comment