Coltunii

te regasesti?
0

6 comments:

nomad said...

ce istorie tristă...Prin unele locuri ea justifică Teoria Haosului - cum poate un colțunaș rupt să oprească mersul evoluției ... unei relații.Și dacă relația aceasta era internațională - cum atunci?

Sefu' said...

 sa stii ce e no stress. vezi aici:http://www.jurnal.md/ro/news/reprezentantul-fmi-rupt-in-pantof-204926/

nomad said...

Acolo e PR,da aici - o istorie vie...

mana said...

ha-ha!!!!!! mi-ai amintit de o fază super tare din noaptea de Anul nou :))
cu cațiva ani în urmă s-a intamplat....după ce am petrecut până pe la vreo 4 am hotărât să dormim...paturi puține, oameni mulți.....cam înghesuiți...dimineața se trezește Ion și vede în fața sa o pereche de picioare cu ciorapi rupți și îi zice aceluia- wai, ce nu ți-ai cusut ciorapii..... acela zice- dacă pi*arul cela de Dima  a dormit toată noaptea cu gura la ciorapii mei și il trezește pe Dima- wai, ce mi-ai rupt ciorapii, ci nu aveai ce manca? atata mancare pe masa da tu fix ciorapii mei i-ai vrut, hai trezește-te și coase-mi ciorapii!! :)))) n-am să uit faza asta niciodată :)) 
sorry p.u necenzurate, am vrut sa spun exact :D

annitu said...

putea sa se duca totusi la ea si sa nu se descalte :)). se fu***u asa;;) si ca scuza,i-ar fi zis tipei ca...:-? nu stiu=))ganditi voi restu' [-x. 

Post a Comment