Railor :)

0

6 comments:

mana said...

...nu îi înțeleg eu pe homosexuali, tranvestiți, lesbience....și care or mai fi cu așa apucături.... )) nu e normal așa ceva, e o boală....în plus, proiectul ăsta cu antidiscriminare, e o aiureală, ei vor să se iubească în public???? dap ei au să manipuleze copii, minorii....ei doar nu știu încă ce e normal/bine și ce e mai puțin normal.....nope, eu nu-s de acord cu legea asta!.....n-am nimic împotriva lor, iubească-se în pace, in casele lor..... doar ca sa nu facă scandal pe strazi, mitinguri, proteste....
uite ce am citit zilele trecute într-un ziar- Organizaţia Naţiunilor Unite în Moldova (ONU Moldova) salută decizia Guvernului de a aproba proiectul de lege anti-discriminare, elaborat de Ministerul Justiţie în colaborare cu un şir de organizaţii guvernamentale şi ale societăţii civile. Proiectul de lege urmează a fi înaintat Parlamentului pentru adoptare. Aprobarea acestui proiect de lege de către Guvern aduce Republica Moldova cu un pas mai aproape de eliminarea unei lacune importante în cadrul legal al ţării.

zippy said...

daca vezi ca se iubesc in public de fata ta, iubeste-i cu un sut sau glonte in cur ;)

Sefu' said...

in c.r??? :D
este riscul sa le placa :)))))))))))))))))

mana said...

:D :D
zippy, îmi place ideea ta ;) :D

zippy said...

atunci exista riscul sa le placa pentru ultima oara in viata lor de ...

Sefu' said...

Totul se trage de la conducere, fie ea conducerea NATO sau UE, chiar SUA. Tre sa aiba si ei o multime de mosnegi bosorogi care la ai lor 50-60 de ani le curge stresina si de viata buna ce au avut nu mai stiu ce sa faca.
De ce nu am urma exemplul polonez, unde s-a spus clar si raspicat: NU, bai!!!?

Post a Comment