Nit in traducere

0

5 comments:

Sunny girl said...

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Sefu' said...

Incearca in Google translate si te convingi :))

Sunny girl said...

OMG!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
am râs MULT :DDDD eu credeam că e doar o glumă, în sensul că faci mișto :) ;)
...nu îmi place Nitul, am de făcut o comunicare p.u universitate, ceva de genul-analiza știrilor la Nit+manipulare...și sunt obligată să privesc știrile lor timp de 8 zile....offfff.....mă irită deja!!! atâta comunism!!! :DD

sweety said...

OMG!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
am râs MULT :DDDD eu credeam că e doar o glumă, în sensul că faci mișto :) ;)
...nu îmi place Nitul, am de făcut o comunicare p.u universitate, ceva de genul-analiza știrilor la Nit+manipulare...și sunt obligată să privesc știrile lor timp de 8 zile....offfff.....mă irită deja!!! atâta comunism!!! :DD

sweety said...

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Post a Comment